• Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Jeżeli stwierdzą Państwo wadę fizyczną produktu, istnieje możliwość złożenia reklamacji na adres e-mail sprzedawcy: info@darujsobie.pl. Poprawnie wypełnione mailowe zgłoszenie powinno zawierać opis, jak również wyraźne zdjęcia, na których uwidoczniona jest wada. Każdą reklamację sprzedawca rozpatrzy w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia i ustosunkuje się do niej pocztą elektroniczną. W przypadku braku odpowiedzi reklamację po 14 dniach uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie. Możliwość ta nie jest dostępna dla przedsiębiorców.

ZWROTY

Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru, po uprzednim kontakcie ze sprzedającym. Na tą transakcję mamy 14 dni, a koszt wysyłki opłaca kupujący. Zwracany produkt nie może posiadać śladów użytkowania, które uniemożliwią jego dalszą sprzedaż.

GWARANCJA 

Produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.